γ ́ Γυμνασίου: τα θεμέλια των Μαθηματικών, μπαίνουν στην τάξη αυτή. Πολύ κρίσιμη ύλη τόσο στην Άλγεβρα όσο και στη Γεωμετρία. Σπονδυλική στήλη των Μαθηματικών, ειδικά η ύλη της Άλγεβρας, αποτελεί τη βάση για τις μετέπειτα σπουδές στα Μαθηματικά αλλά και στις θετικές επιστήμες γενικότερα.
Α ́ Λυκείου: ιδιαίτερα απαιτητική ύλη στην Άλγεβρα αλλά και στη Γεωμετρία. Καθοριστική είναι η βαθιά και ουσιαστική μελέτη των νέων Μαθηματικών εννοιών και διαδικασιών που εισάγονται. Τμήματα της ύλης εξετάζονται κάθε χρόνο στις Πανελλαδικές εξετάσεις.
Β ́ Λυκείου: Τα Μαθηματικά προσανατολισμού, η Άλγεβρα και η Γεωμετρία είναι τα τρία Μαθηματικά αντικείμενα που συναντούν οι μαθητές των Θετικών κατευθύνσεων. Πολύ υψηλού επιπέδου τα δύο πρώτα, συναποτελούν εξεταστέα ύλη των Πανελλαδικών εξετάσεων της Γ ́ Λυκείου. Απαιτείται μεθοδική μελέτη και συστηματική εργασία.
Γ ́ Λυκείου: Είναι κοινώς αποδεκτό πως οι Πανελλαδικές εξετάσεις στα Μαθηματικά, προκαλούν δέος και μόνο με το όνομά τους. Άδικο. Στην πραγματικότητα η φήμη αυτή προκαλείται από την έλλειψη προετοιμασίας των προηγούμενων τάξεων, στην πλημμυρίδα των κενών που συσσωρεύονται από την μη μεθοδική εργασία στα κρίσιμα Μαθηματικά αντικείμενα και από τη μη συστηματική μελέτη των υψηλών και συγχρόνως γοητευτικών εννοιών που απαιτούνται. Η απάντηση του φροντιστηρίου είναι πολυεπίπεδη:
1) Μεθοδική διδασκαλία σε ολιγομελή ομοιογενή τμήματα.
2) Η προσπάθεια μετάδοσης της φλόγας για τα Μαθηματικά, χωρίς την οποία τα αποτελέσματα δεν μπορούν να είναι τα επιθυμητά.
3) Η συστηματική εργασία με έλεγχο, επανατροφοδότηση και αξιολόγηση.
4) Η χρήση της τεχνολογίας μέσω ειδικών παραστατικών εφαρμογών και προγραμμάτων, που βοηθούν καταλυτικά στην κατανόηση των σύνθετων εννοιών.
5) Η επαναστατική επιλογή της πρόσθεσης ώρας ιδιαιτέρου για κάθε μαθητή και μαθήτρια στο τέλος της εβδομάδας, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα εξατομικευμένης βοήθειας, συμπλήρωσης κενών και κάλυψης αποριών, εκτός του τμήματος. Η τακτική αυτή έχει αποσπάσει την απόλυτη επιδοκιμασία των μαθητών και μαθητριών και πολύ ευμενή σχόλια καθώς αποδεδειγμένα ανεβάζει σημαντικά και μετρήσιμα το επίπεδο γνώσης και εφαρμογής της.