Συνοδοιπόρος του μαθήματος Έκφραση – Έκθεση στη Μέση Εκπαίδευση αποτελεί πλέον η Λογοτεχνία.
Στο πρόγραμμα σπουδών του φροντιστηρίου μας το μάθημα της Λογοτεχνίας αναγνωρίζεται ως βασική αξία της εκπαιδευτικής διαδικασίας, που ξεκινά από την Α΄ Λυκείου και ολοκληρώνεται στη Γ΄ Λυκείου από καθηγητές καταρτισμένους που έχουν διαγράψει μια πορεία αφοσίωσης στον εκπαιδευτικό χώρο, σύμπλευσης με τις αλλαγές που επιχειρούνται κατά καιρούς, γεμίζοντάς τους με πολύτιμες εμπειρίες που θα βοηθήσουν τους μαθητές να αποδεσμευτούν από το συγκεκριμένο, να κατανοήσουν το αφηρημένο, να ανασυνθέσουν το παρελθόν τους και να αναρωτηθούν για το μέλλον τους.
Η προσέγγιση των λογοτεχνικών κειμένων επιχειρείται με τη διδακτική μεθοδολογία του ερμηνευτικού διαλόγου, προκειμένου να αποδοθεί το νόημα στα κείμενα από το οποίο αναδύονται ερωτήματα και θέματα για συζήτηση. Οι μαθητές, έπειτα, ανασυνθέτουν στοιχεία του ερμηνευτικού διαλόγου στην προοπτική που υπαγορεύει η προσωπική τους προσληπτική κλίση, η δική τους εμπειρία του κειμένου και της αναγνωστικής διαδικασίας. Επιλέγεται, λοιπόν, μια διδασκαλία βιωματική, συμμετοχική, συνεργατική, δημιουργική και διαθεματική προκειμένου να επιτευχθεί ο πραγματικός σκοπός της διδακτικής: η δημιουργική και κριτική αφομοίωση των βασικών αρχών της νεοελληνικής λογοτεχνικής παραγωγής και η εξάσκηση των μαθητών στο γραπτό λόγο.
Εν κατακλείδι, η λογοτεχνία παίρνει τη θέση στα ελληνικά γράμματα που δικαιωματικά της ανήκε. «Και να η θαυματουργή ίαση της λογοτεχνίας. Τέτοια κείμενα έρχονται και γιατρεύουν την ψυχή. Χαμένοι και σωσμένοι χαρακτήρες σε παρασύρουν με τις ιστορίες τους. Γιατί η λογοτεχνία είναι αμόλυντη, κανένας ιός δεν θα τη μεταλλάξει, θα είναι πάντα εκεί και τα λογοτεχνικά αντισώματα θα μεταμορφώνουν τις ψυχές μας και θα μας οπλίζουν με κουράγιο».